Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar werkervaring
- Affiniteit met techniek
- Contactueel sterk, boekhoudkundig en computervaardig
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent goed in plannen en organiseren en je kunt je snel aanpassen
Wat krijg je?
- €2.800 - €3.800 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 40-urige werkweek
- 25 vakantiedagen
- Persoonlijk opleidingsbudget beschikbaar voor de gekozen ontwikkelingsrichting
- Laptop
Wat doe je?
- 20% Werkbonnen verwerken
- 10% Inkoopfacturen inboeken
- 10% Monteursplanning opstellen
- 10% Contracten beheren
- 10% Werkbonnen factureren
- 10% Personeelsadministratie beheren
- 30% Diverse administratieve en organisatorische taken uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Office Manager bij KlimaatConcept ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een vlotte dagelijkse bedrijfsvoering. Dit bestaat niet alleen uit het coördineren van diverse operationele taken, waaronder een deel van de financiële administratie, maar ook het vervullen van een belangrijke rol bij het organiseren van de monteursplanning, het bijhouden van urenregistraties en het afhandelen van facturatie voor de serviceafdeling. Deze taken vereisen nauwe samenwerking met Monteurs, Accountmanagers en Projectleiders om ervoor te zorgen dat projecten efficiënt worden uitgevoerd en dat klanten tevreden blijven.
Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages voor het Management, waarin belangrijke prestatie-indicatoren en financiële gegevens worden gepresenteerd. Daarnaast houd je je bezig met contractfacturatie, het beheer van verzekeringen en abonnementen en het inkopen van algemene benodigdheden zoals kantoorartikelen en werkkleding. Ook ben je het aanspreekpunt tussen verschillende afdelingen en niveaus binnen het bedrijf en je werkt aan een evenwichtige combinatie van formele procedures en informele communicatie. Het betreft een zeer zelfstandige functie waarbij je, zowel formeel als informeel, eenvoudig met je collega's afstemt.
We adverteren deze positie als fulltime (40 uur per week), maar we zijn flexibel in de werkuren. We verwachten dat je 5 dagen per week op kantoor bent, maar we begrijpen dat je (misschien schoolgaande) kinderen hebt, en dus houden we rekening met schooltijden (werken van bijvoorbeeld 10.00 tot 15.00 uur) - dit mag ook 5 vroege ochtenden zijn, maar je moet iedere dag aanwezig zijn om de jongens aan te sturen.
Als je het leuk vindt om ervoor te zorgen dat alle operationele taken soepel verlopen en je het niet erg vindt om diverse verantwoordelijkheden te dragen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je momenten van weinig telefoongesprekken en geniet je van plezierige interacties met collega's. Het is een succesvolle dag als je erin slaagt om diverse taken efficiënt af te ronden.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met onvolledig ingevulde werkbonnen door collega's en onbereikbaarheid van mensen om jouw vragen te beantwoorden, waardoor je vastloopt in jouw eigen werkzaamheden.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Intern overleg
- Lunch
- De dagelijkse operationele activiteiten coördineren
- De agenda en afspraken voor het Management beheren
- Vergaderingen organiseren
- Besprekingen notuleren
-
- Lunch
- Monteursplanning opstellen
- De telefoon- en e-mailcommunicatie beheren
- Contacten met klanten, leveranciers en andere externe partijen onderhouden
- Facturen en offertes opstellen en verzenden
-
- Lunch
- Financiële administratie beheren
- Facilitaire zaken coördineren
- De voorraad en het bijhouden van inventaris beheren
- Ad hoc taken uitvoeren
-
- Lunch
- Werkbonnen verwerken
- Inkoopfacturen inboeken
- Monteursplanning opstellen
- Contracten beheren
- Werkbonnen factureren
-
- Lunch
- Personeelsadministratie beheren
- Diverse administratieve en organisatorische taken uitvoeren
- Werkbonnen verwerken
- Contracten beheren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij KlimaatConcept draait het om leren, niet zozeer om de manier waarop, en een diploma is niet altijd het einddoel. Bij ons heb je toegang tot cursussen, trainingen en collegiale uitwisselingen. In een bedrijf van deze omvang zijn theorie en praktijk onlosmakelijk met elkaar verbonden, waardoor je de opgedane kennis direct kunt toepassen.
Werken bij KlimaatConcept
KlimaatConcept, opgericht in 1987, is gespecialiseerd in het ontwerpen en installeren van op maat gemaakte warmtepompinstallaties. Het team van slimme technici neemt graag extra tijd om eenvoudige oplossingen te bedenken voor complexe technische vraagstukken. Elke installatie is speciaal ontworpen voor de specifieke behoeften van de klant, wat zorgt voor een afwisselende en interessante werkomgeving. Klimaatbeheersing betekent op maat en duurzaam verwarmen, koelen en ventileren en zo wordt er gezorgd voor een optimaal binnenklimaat.
- Hoofdkantoor in Weesp
- 20% / 80%
- Gem. leeftijd is 40 jaar
- 12 medewerkers in dienst
- Schoon, verzorgd en informeel